Profiel

Stichting Emancipatie Mens en Maatschappij

Over StEMM

De Stichting Emancipatie Mens en Maatschappij is opgericht uit ideële overweging.

Het is voor kleine verenigingen en evenementen vaak moeilijk om een onderkomen te vinden voor een activiteit. Dit geldt niet alleen voor een klaverjas- of schaakclub, maar bijvoorbeeld ook voor een lezing of voorlichtingsavond. StEMM zet zich in om hieraan bij te dragen. Als stichting doen wij dit zonder winstoogmerk.

Waar veel uitbaters van een gelegenheid duidelijk onderscheid maken tussen wie ze wel en niet in huis willen hebben, heeft StEMM als doel om aan iedereen die zich normaal gedraagt een onderdak te bieden.

Hoewel StEMM geen vooroordelen heeft over gasten en activiteiten, betekent dit niet dat alles wordt getolereerd.

Overlast voor de buurt rond de vestiging, commerciële activiteiten, dronkenschap, drugsgebruik en dergelijke worden nooit getolereerd.

Als gastheer verzorgen wij met plezier een eenvoudige bar met koffie, thee en zwak-alcoholische dranken.

Als gastheer zijn wij uiteraard altijd discreet over wat er achter onze deur wordt besproken.

HOW CAN WE HELP YOU